joi, 15 octombrie 2015

Orez cu legume, masline verzi si crenvusti ( Risotto cu legume)

      De multe ori am auzit la barbati in general ,,Nu mananc orez ", ,,Ce imi dai mie balastru "( vorba tatei) sau sotul meu ,,Nu ma omor cu orezul". Eee iata o reteta cu orez pe care acum sotul meu mi-o cere aproape saptamanal. Deci am reusit sa ii schimb conceptia despre mancarea cu orez...yeeee .
Este o reteta usoara, gustoasa si consistenta care nu necesita foarte multa atentie si truda, poate fi  un pranz rapid . Cum a fost astazi la mine.




Pentru inceput aveti nevoie de:
   100 gr orez
   1 ceapa medie
   100 gr mazare
   3 crenvusti( fara pielita eu am folosit)
   1 morov
   1/2 ardei
   1 dovlecel verde
   1 pastarnac mic
   o cutie de masline verzi
   o legatura de patrunjel mica
   2 linguri ulei de masline

        Intro tigaie adanca punem la fiert orezul cu 3 parti apa la foc mic, alaturi in alta tigaie incingem uleiul de masline dupa care adaugam  legumele cu putina apa si le acoperim cu un capac. Amestecam din cand in cand pana legumele sunt moi.

Cand legumele sunt moi le punem peste orezul fiert, adaugam si crenvustii taiati rondele, patrunjelul si lasam sa m-ai fiarba la foc mic inca 30 de minute.
La final adaugam maslinele verzi asezonam cu putina sare si piper, pune-ti mai putina sare decat folositi de obicei la mancaruri deoarece si maslinele sunt sarate.
       Aceasta reteta o pute-ti schimba folosind ciuperci, piept de pui, alte legume dupa placul fiecaruia, mie imi place sa combin de fiecare data altceva. Recomand cu placere aceasta reteta personala, simpla si gustosa.  Pofta buna!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu