luni, 26 octombrie 2015

Vita cu morcov, ceapa si bere .

    Imi place cand cumpar carne de vita sa nu prepar ceva banal cu ea. Si  cum ziua cand  il adorm pe David tin televizorul pe canalul Paprik in caz de vad vre-o reteta sa imi atraga atentia o notez imediat, imediat la mine insemnand ca incep sa notez retea cand la tv deja e aproape pe terminate prezentarea,  iau repede telefonul si notez alandala tot  ce imi amintesc ca  a spus tantea aia / nenea ala :-) .
La aceasta  reteta de viata cu legume nu stiu daca  am notat totul ca si la tv, cert este  ca a iesit o minunatie de mancare.
  Avem nevoie de urmatoarele ingrediente: 

500 gr carne de vita;
4 morcovi;
3 cepe (nu foarte mari);
300 ml bere;
4 linguri pasta de rosii;
3 foi de dafin;
cimbru ( cam 6 fire);
500 ml apa sau supa de vita ( eu  am folosit supa de vita facuta de mine  in timp ce pregateam mancarica aceasta pentru ca initial voiam sa foloseac apa);
4 linguri de faina alba;
4 linguri ulei de masline.
sare;
piper;


Mod de preparare:
Carnea de vita taiata cuburi o dam prin faina (pastrati o lingura de faina pentru final) si o punem in uleiul incins pana devine albicioasa apoi adaugam legumele, cimbrul si dafinul dupa cateva minute adaugam berea acoperim cu  un capac si lasam circa 15 min.     Cand a scazut berea punem apa sau  supa depinde ce preferati, pasta de rosii, asezonam cu sare si piper apoi dam la cuptor timp de 40 /60 min la 180 grade. La final o lingura de faina o amestecam  cu 100 ml apa o incorporam in mancare si o mai lasam pentru 5 min la cuptor apoi scoatem  si servim cu pofta mare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu