joi, 10 septembrie 2015

Nasterea copilului meu David Alexandru.

      Azi am decis  sa impartasesc  experienta mea minunata de a deveni mama , nasterea copilului meu scump David . Un moment din viata mea  unic ,de inegalat , plin de emotii, fericire , durerii evident care au fost compensate pe masura . Imi aduc  aminte  clipa  cu clipa si  imi dau lacrimile de fericire stiu ca mamicile ma  inteleg .
Am avut norocul sa nasc natural  desi la un momentdat am crezut ca o sa fiu nevoita  sa fac cezariana, spun asta  deoarece am avut un travaliu foarte lung  care a inceput joi 7 mai  in jurul orei 16°° , eram deja internata nu m-a luat nimic prin surprindere acasa pentru ca micutului meu ii placea in burtica deci medicii au fost nevoiti sa imi provoace travaliul ,acest procedeu a inceput joi dimineata nu a fost dureros. Dupa cum spuneam durerile au  inceput pe la ora 16°° ma gandeam ca o sa nasc in urmatoarele 6  ore ,  la ora 20 °°  durerile erau foarte mari si o  dilatatie de 1 cm tin minte Ovidiu ma incuraja  intruna" Hai  ca  in 3-4 ore nasti gata " , au urmat ore de plimbat pe hol ,in camera si tot asa,  ora 23°° la vizita aveam 2 cm dilatatie dar durerile erau de intensitate maxima asa mi-a spus doctorita , m-au sfatuit sa intru in cada cu apa calda deoarece ajuta la dilatatie am incercat credca am stat 2 ore v-a spun sincer la mine au facut durerile mai suportabile dar doar atat , la ora  3 °°cer alta vizita speram sa fiu dilatata macar 6 cm  am avut o dezamagire imensa cand mi-au spus ca tot 2 cm sunt dilatata simteam ca nu mai pot ca nu o sa rezist au urmat alte ore de plimbat pe hol ,de stat in cada cu apa calda, il vedeam si pe Ovidiu ingrijorat si terminat dar ma incuraja si ma ajuta, la un momentdat imi tinea capul sprijinit in mana lui a rezistat saracul asa credca o ora  si nu  zicea nimic dar el nu isi mai simtea mana .
   La ora 6 °° merg in sala de travaliu au  inceput sa imi faca din jumatate  in jumatate de ora " traciaio" ( imi  puneau pe burta 2 benzi  una pentru a urmarii contractiile mele si una pentru pulsul inimii lui David , intre timp mi-au mai  facut injectii pentru dilatare si tot nimica, doctorii ma incurajau si ei  si  imi explicau frumos ca  trebuie sa astept  dilatatia  si sa mi se rupa apa . Eram extenuata, toti de acasa  se asteptau sa fi nascut deja , la ora 9°° era sa mor  si nu  glumesc au venit imediat 5 medici ,mi-au facut 3 perfuzii pe loc deoarece eu  nu mai  puteam sa ma misc si eram rece , dupa ce mi-am revenit am cerut sa imi faca cezariana mi-au spus ca sunt o femeie ce poate naste natural si tot  ce traiesc sunt durerile travaliului dar totul va fi  bine , imi venea sa  ii omor . Recunosc tot timpul s-au comportat bland , frumos ,m-au ajutat ca sa imi fie  bine , la ora 11°° aveam in sfarsit o dilatatie  de 7 cm , in jurul orei 13.30°° am intrat in sala de nasteri cu sotul meu atunci aveam sa cunosc adevarata durere, forta si emotie , e adevarat Dumnezeu iti da putere in momentele cele mai dificile , Ovidiu ma tinea de mana si imi  vorbea la ureche dar si plangea la ora 14.05 a venit pe lume minunea noastra David Alexandru, 3330 gr ( sper sa fie un norocos cu atatia de 3)  si 50,2 cm. Imediat dupa ce  a iesit mi l-au pus pe piept piele la piele ,acea imagine va fi unica si nu o voi uita niciodata era murdarici, murat ,vanat, avea ochii ca doua margele, isi misca capusorul incet si curios, il pupam si  il mangaiam nu mai conta nimic eram doar eu cu el, eram binecuvantata si fericita . Ma simteam cea mai puternica femeie ba chiar voiam sa cobor singura de pe  acea masa :))) imi vine sa rad, mi-a  spus o asistena " Daca nu te-am pierdut la 9 °° vrei sa te pierdem acum ?" , ne uitam la David ca la un zeu ,asta si este pentru noi ,e totul , universul nostru, adevarat ca " Un copil e o binecuvantare ". Pentru  mine  nasterea a  fost cea mai   frumoasa exerienta si doresc din inima ca fiecare femeie sa traiasca acest moment. Indraznesc sa ma numesc o eroina si consider ca toate mamele sunt niste eroine indiferent ca nasc natural sau prin cezariana din motive medicale .  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu