miercuri, 25 noiembrie 2015

Avocado cu banana pentru bebelusi (6 luni)

                          
  Saptamana aceasta am zis  sa incercam avocado pentru alimentatia lui David . Sotul a fost putin reticent deoarece lui nu ii place.
Avocado este ideal pentru copii deoarece contine antioxidanti, minerale precum potasiu, fier, zinc,acid folic,  fosfor,magneziu,  si vitaminele A, B1, B2, B3, B9, K, ajuta la reglarea colesterolului, inbunatatirea vederii, scade riscul de obezitate si este  satios.  Pentru a nu ne pacalii ( asa cum am patit eu prima data) cand alegem  fructul din magazine sau piata trebuie sa stim ca nu trebuie sa aiba nici o pata, coaja trebuie sa fie verde inchis iar la atingere nu trebuie sa fie nici moale nici tare, in caz de e prea tare  il  lasam  in  cosul cu fructe la temp camerei cateva zile.  Buuuuun acum ca am term  cu teoria  va spun cum l-am combinat, simplu cu banana. 

Ingredinte :
1/2 avocado;
1 banana bine copata ;

Taiati avocado in 2, jumatatea care nu o folositi o lasati cu samburele in ea, stropiti putin cu zeama de lamaie  si o bagati in  frigider. Pulpa de avocado o pasam cu banana si o servim copilului. David a mancat tot asa ca o sa continui sa ii dau in fiecare saptamana acest preparat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu